آموزشی, دانلود

دانلود رایگان نرم افزار ترامستر

دانلود رایگان نرم افزارهای کابردی استوریج های ترامستر همراه ویدئو آموزش نصب

درباره ترامستر: برند ترامستر (TerraMaster) در سال 2010 آغاز به فعالیت کرد و تمرکز خود را بر روی محصولات ذخیره ساز دیجیتال متمرکز کرده است. در راستای چشم انداز فناوری در حال گسترش، ترامستر یک خط محصول متفاوت از سایرین را توسعه داده است که شامل دستگاه های ذخیره سازی مستقیم و متصل به شبکه است. محصولات ترامستر با در نظر گرفتن کاربران خانگی و همچنین مشاغل کوچک و متوسط ​​طراحی شده اند.

با توجه به رقابت اصلی آن در توسعه سخت افزار و نرم افزار، تعهد برند ترامستر(TerraMaster) این است که از طریق محصولات با کیفیت بالا، ارزش و قابلیت اطمینان را برای مشتریان تضمین کند. ذخیره سازهای ترامستر بیش از یک دهه تجربه در توسعه فناوری های ذخیره سازی دارد و این شرکت هرگز از نوآوری، کاوش در فناوری ذخیره سازی و ابداع برنامه های کاربردی جدید برای پایگاه مشتریان رو به رشد خود دست نکشیده است.

شرکت TerraMaster ارزش قابل توجهی برای طراحی و استفاده از محصولات ذخیره سازی به ارمغان می آورد، راحتی و سهولت برنامه های ذخیره سازی را افزایش می دهد و به مشتریان اجازه می دهد از راه حل های ذخیره سازی داده قابل اعتماد، کامل، ایمن، سریع و قابل اعتماد بهره مند شوند. در حال حاضر، TerraMaster محصولات خود را در بیش از 40 کشور به فروش می رساند که به طور گسترده در آموزش، امور مالی، دولتی، سوپرمارکت ها، کلینیک ها، تحقیقات علمی، شرکت های حقوقی، تولید فیلم، خانه و سایر مشاغل مصرف می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *